Aparcament de lloguer Métro Trois Cocus - rue paul Valery - Toulouse
34 rue paul Valery, Toulouse
Gare de Trois Cocus
a 11 min
Vehicles adaptats
Alçada màxima
:
1,9m
Petit
MITJANA
Gran
Molt gran
Motocicleta
Bicicleta
YesCare és una protecció integral que et garanteix un servei de qualitat i la millor experiència d'aparcament possible durant la durada de la teva subscripció.
Cada reserva inclou protecció gratuïta contra cancel·lacions per part de l'amfitrió, inexactituds en la descripció de l'anunci i altres problemes com ara problemes d'accés.
Accés a l'aparcament
L'aparcament s'obre a través de l'aplicació Yespark!
Després de contractar una subscripció, podràs accedir a l'aparcament amb el teu telèfon a través de l'aplicació Yespark, a la secció "Comandament a distància".
L'aparcament s'obre a través de l'aplicació Yespark!
Quan facis la reserva, podràs accedir a l'aparcament amb el teu telèfon a través de l'aplicació Yespark, a la secció "Control remot".
Com funciona?
L’entrée du parking se situe au 34 rue paul Valery. L’entrée pour les piétons se situe au 34 rue paul Valery.
Els avantatges d'aparcar
Aparcament subterrani
Característiques
Alçada màxima : 1,9m
Funcionament
Obrint des de l'aplicació
Obrint des de l'aplicació
Atenció al client (7 dies a la setmana)
Prova gratuïta de 2 dies
Sense compromís
Pagament segur
Sense dipòsit de garantia
Centre d'ajuda
Necessiteu diverses places d'aparcament ?
Yespark Pro, una oferta dedicada a tots els professionals
Sol·licita un pressupost
Ubicació
34 rue paul Valery, Toulouse
Reserva una plaça a l'aparcament Métro Trois Cocus - rue paul Valery - Toulouse
Un parking souterrain de ICF Habitat - Atlantique comprenant de nombreuses places à louer vous est proposé 34 rue paul Valery à Toulouse. Si vous souhaitez gagner du temps en évitant de chercher une place en voirie, ce parking est fait pour vous. Si vous voulez louer une place de parking, vous devez inscrire votre adresse email et votre numéro de téléphone dans la partie « Faire une demande de location ». Une fois votre demande de location faite, nous la transférerons au plus vite à ICF Habitat - Atlantique. Un de leur agent prendra alors contact avec vous afin de vous donner plus d’informations sur le parking et pour vous accompagner dans cette location.
Preguntes freqüents
Preguntes freqüents
En el cas d'una *subscripció mensual*, teniu un període de prova gratuït de 2 dies a l'aparcament. Al final d'aquest període de prova, es carrega un primer pagament mensual a la vostra targeta bancària. Els següents pagaments mensuals es carreguen a la data d'aniversari del primer pagament mensual i es renoven automàticament sempre que no la cancel·leu.
En el cas d'una *subscripció anual*, el pagament es fa mensualment després d'un període de prova gratuït. No és possible cancel·lar durant 12 mesos.
En el cas d'una reserva d'*aparcament de curta durada*, el pagament es fa en un sol pagament en el moment de la reserva.
En el cas d'una *subscripció anual*, el pagament es fa mensualment després d'un període de prova gratuït. No és possible cancel·lar durant 12 mesos.
En el cas d'una reserva d'*aparcament de curta durada*, el pagament es fa en un sol pagament en el moment de la reserva.
Sí, la subscripció només comença després d'un període de prova gratuït, que et permet comprovar que l'aparcament subterrani és adequat per a tu i que l'espai que se t'assigna és adequat per al teu vehicle. Si cal, pots canviar de plaça, de lloc d'aparcament o cancel·lar sense cap cost.
En el cas d'una *subscripció*, l'espai està disponible per llogar durant el temps que vulgueu, sempre que el propietari de l'aparcament no vulgui reclamar-lo.
En el cas d'una reserva d'*aparcament a curt termini*, l'espai només està disponible durant la durada de la reserva.
En el cas d'una reserva d'*aparcament a curt termini*, l'espai només està disponible durant la durada de la reserva.
Després de reservar en línia, rebrà un correu electrònic de confirmació amb els detalls d'accés a l'aparcament, la plaça assignada i un enllaç per obrir les portes de l'aparcament des del seu telèfon intel·ligent en el moment de la reserva. En cas de qualsevol problema, hi haurà una línia telefònica directa disponible.
Centre d'ajuda